Torsdag 2009-10-15

Fortfarande sjuk. Micke var och vaccinerade sig idag, men jag har ju fortfarande feber så...och så sover jag ju mest. Han blir hemma från jobbet i morgon också, de vill inte ha honom där så att han kan smitta andra, så då har ju jag sällskap iaf (när jag sover...) Annars har det inte hänt något idag. Man blir mätt på en halstablett och sitter en stund vid datorn, sedan är man så slut så man måste sova några timmar...Kanske man kan gå ner i vikt så här?
Träffade en släkting idag, hon hade fått giftstruma - smal hade hon blivit...



En liten bild från Esplanaden i Nyland kanske kan pigga upp, jag antar att alla känner igen sig?!


Hit vill jag fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0