Fredag kväll 2009-10-30

Inga barn hemma. Sitter vid datorn, kollar på Idol. Eldat i öppenspisen. Bara kopplar av. Ska snart sova. Tog ledigt hela eftermiddagen och kvällen, vi har varit och hälsat på en massa människor, ätit gott och kopplat av. Nu är det så mysigt tyst och skönt, lugnt och fridfullt. Fast fridfullt är det ju när barnen är hemma också, men i morgon bitti ska jag minsann ha sovmorgon. Jag tar ledigt från djuren också, det har jag lejt bort. Sedan startar det ju om igen :-), jag har en massa saker att greja med i morgon, möblering bl a!


Bus eller godis!





Den som alltid talar sanning har råd att hålla sig med ett dåligt minne.

Kommentarer
Postat av: emelie

Fin blogg :)

2010-04-22 @ 18:10:50
URL: http://eemeliesplace,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0