2009-10-16

Sitter och tittar på Idol. Sovit mest hela dagen. Sara var på pingis ikväll och duschade jättelänge...Det gäller att passa på när det bjuds varmvatten i mängder!
Jag är så sugen att fara på badhuset när jag blir frisk, det skulle vara så skönt.

Idag lagade jag en ny maträtt, jag stekte kycklingfiléer och lade ner paprika, körsbärstomater, lök och minimorötter tillsammans med vatten och buljongtärning. Kryddade med salt, svartpeppar och curry. Därefter kokade jag upp alltihop och lade ner nudlarna som fick värmas klara i skyn. Jag använde Blue Dragon nudlar, nästa gång använder jag vanliga Euroshopper kan jag ju säga!

När jag var i köket och höll på med maten tittade jag ut och där utanför på en låda, stod en höna och tittade rakt in; hon ville ha mat! Det fick hon, hennes kamrater också!

Ja, på tisdag far vi till Umeå. Ska passa på att gå på Tehörnan då och fylla på mitt lilla, lilla telager!



En liten interiör från Saras lekstuga, underslafen av våningssängen, där det också brukar ligga katter ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0