2009-08-10

Ensamma igen, fast vi är ju sex personer ändå, men han hade ju varit här i 1½ vecka, man vänjer sig vid andra rätt fort faktiskt. 
Idag har vi varit på Kvantum, Dollarstore, till mamma och drack kaffe och sedan fick vi låna dammsugaren av svärmor, så det har städats som bara den ikväll - utifall att vädret är bra i morgon, så man kan ha en fridag. 
Torkade fönstren på nedervåningen, då jag ändå var i gång, tvättade dunkuddar och gnuggade bort sönderslagna flugor på skåpluckorna, så nu är det rätt så hyfsat här faktiskt!
Två chokladbitar och lite dricka var väl en bra belöning för detta mastodontarbete en måndagkväll!
Nu har jag ett tvättberg som jag får ta hand om i morgon också, men det ska jag inte drömma om inatt!

Lotus hade råttskoj igår kväll, se nedan!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul med levande leksak.

2009-08-14 @ 09:08:06
URL: http://skaret.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0